måndag 6 augusti 2007

Besviken

Åkte och dansade ikväll och för första gången sen min "comeback" var det inte roligt. Bara trista folk där, eller en och annan trevlig fanns det väl men inte de som jag hade hoppats på eller ens andra som jag kände. Som sist i Heby gick det ju bra med okända folk, men nu var det bara en massa seniortanter ungefär. Ingen som ville dansa med mig iallafall, förutom en tysk kille så det var ju iallafall en fjäder i hatten. Tyvärr var alla andra urdåliga så vi stod mest på lines hela tipen.
Tycker t.o.m att musiken kändes avslagen ikväll. Jag var själv inte i bästa form ens innan så det gjorde väl kanske sitt till. Men ändå. En sur jäkla kaka åt jag också, först smakade det bara citron och sen peppar. Vad sjutton hade de i den egentligen?! Blä!
Bra saker: vädret, jag åkte så sent att jag slapp trängselskatt, jag pratade åtminstone med en människa trots att jag är social som en femöring.
Dåligt: allt ovanför ovanstående. Hoppas på bättring nästa gång, jag ska inte ge upp!

Inga kommentarer: