fredag 3 augusti 2007

Ingen student precis

Jag ska nog inte säga upp mig och börja studera precis... har ingen disciplin och har nog tappat den eventuella studieteknik jag eventuellt en gång hade. Eller så är felet att jag jobbar heltid samtidigt som jag försöker studera. Man har ju begränsat med fritid. Särskilt om man dessutom ska engagera sig i en massa föreningar som jag gör.
Nu har jag iallafall skickat iväg det teoretiska provet också, det tog flera timmar att göra så det var ju tur att jag gjorde det andra igår. 7 frågor var det nu, av "uppsatskaraktär". 3 poäng på varje kunde man få, men det teoretiska provet var bara 20% av betyget, det praktiska 80%. Det blir spännande att se vad det blir för resultat ändå, godkänd bör jag väl iallafall bli hoppas jag.
Missade tyvärr anmälningstiden för nästa kursstart men jag har sökt till omgången efter det. Då handlar det om InDesign så då får jag anstränga mig mer. Så bra att tajma in det mitt i bokslutsarbetet... ;o)

Inga kommentarer: