måndag 3 september 2007

Tidsfördriv

Nu har jag hittat nya tidsfördriv på internet. Som om det fanns något överskott av tid som behövde fördrivas...HA...men ändå...
Facebook som alla snackar om. Enligt tidningarna då. Jag har inte hört en enda en snacka om det om jag ska vara ärlig. Men lite nyfiken har man ju blivit så igår var jag tvungen att registrera mig där. Lite kul var det ju allt, jag blev sittande flera timmar. Mina bekanta är troligen inga datanördar så jag hittade inte direkt någon jag kände, men några kusiner och en fd kollega lyckades jag hitta iallafall!
Sen fick jag dessutom tips om ytterligare en sajt: Popomundo. Där ska man bli en stjärna. Få se hur det ska gå...
Dessutom har jag ju Hattrick där jag ska sköta mitt fotbollslag och så Purefelinity för den virtuella kattuppfödningen.
Förutom de vanliga hemsidorna som ska skötas och annat som ska surfas på och kanske lite bilder att fixa med eller några protokoll som ska skrivas...

Så synd att man ska arbeta 8 timmar om dan, den tiden skulle behövas för annat...

Inga kommentarer: